צמח החודש- אוגוסט-ספטמבר

הצמחים שאנו במשתלה ממליצים לשתול בחודשי אוגוסט ספטמבר הם:
בחודש אוגוסט ספטמבר כולנו מתלבטים מה לעשות, הגינה שלנו כבר נראית כמו זיפט, חלק מהעונתיים של הקיץ כבר לו פורחים במלוא עוצמתם כמו בהתחלה וההתלבטות הגדולה זה האם להחליפם או לחכות לחודש אוקטובר לעונתיים המיוחדים של החורף.
ההמלצה שלנו היא לבוא מהר למשתלה לקחת כמות גדולה של עונתיים של קיץ ברביעיות ובזול ולמלא את כל החורים החסרים שיש לכם בגינה על מנת שימלאו לכם אותה בצבע לקראת החגים. 
המעשה הזה יעניק לכם עוד גל של צבע לפחות עד נובמבר ובהשקעה נמוכה יחסית תקבלו תמורה גדולה (ראו מבצעים שלנו במשתלה).  


בקיץ יש מגוון של עונתיים אנו נמליץ לכם פה על שניים חזקים במיוחד.
 
וינקה-קתרנתוס  
כל יום אתם באים למשתלות ומבקשים וינקות, תמיד זה וינקות לא משנה אם אלו הזקופות או הזוחלות, במגוון ענק של צבעים, תמיד הם יצליחו בגינה אם ההשקייה נכונה ואפילו ישרדו את החום הכבד של הקיץ שלנו.

מה שלא כולכם ידעתם ששמה של הוינקה הוא בעצם קתרנתוס.

אכן זהו הצמח העמיד ביותר בחודשי הקיץ, במגוון גדול של צבעים במשתלתנו, יש זקופות שיתאימו לכם לכיסוי ערוגות גדולות, ויש את הזוחלות שמצויינות באדניות ומיכלים תלויים.

הוינקה הזקופה מגיעה לגובה של 40-50 ס"מ והזוחלת לגובה של עד 25 ס"מ, היא צמח עונתי של קיץ ופריחתה מתבצעת בכל עונת הקיץ והסתיו, היא זקוקה לקרינת שמש ישירה, צריכת מים מועטה-בינונית, גדלה בקצב מהיר, והיא עמידה לשרב גיר ומליחויות ואפילו מתאימה לקו חוף ראשון.

הרבה פעמים הוינקה אינה מתה אלא נשארת גם בחורף אבל שמתחיל להיות קר הפריחה נעשית יותר דלה וקטנה והצמח כבר אינו אפקטיבי, לכן אנו ממליצים כיוון שהוינקה גדלה מהר בסתיו המאוחר לעקור את הצמחים ובאביב לשתול חדשים.

בקיצור ולעניין הוינקה- קתרנתוס היא השורדת האולטמטיבית בחודשי הקיץ החמים.
ניתן להשיג במשתלה


ציניה- סדרת זני פרופוז'ן
חיפשתם צמח שיחקה לכם את פעולת החרציות רק בקטן אז לנו במשתלת מלצר יש תשובה בשבילכם, קבלו את הציניה פרופוג'ן, מרגע שתילתה היא גדלה ומסתעפת ויוצרת לעצמה צורה כדורית מלאה בפרחים, מאד חזקה בחודשי הקיץ (בתנאי שמשקים בטיפטוף מלמטה). בשתילה בערוגה יוצרת כדורים בינוניים של פריחה שלא ניתן לפספסם.

הציניה גדלה לגובה של 30-40 ס"מ , עונתית של קיץ, היא מושכת צופיות ויש לה פריחה ממושכת בחודשי האביב קיץ וסתיו, צבעי הציניות הם מגווניים (ורוד, צהוב, כתום, לבן, צ'רי, אפריקוט ועוד).
אם תגזמו את כפתורי הפריחה הראשונים ופרחים נבולים זה יצור לכם פריחה שופעת וממושכת.
תנאי הגידול הציניה הם: בשמש ישירה, השקיה בינונית עד מרובה, קצב הצימוח מהיר, עמידה למחלות עלים ורגישה ליובש ומליחות.

כל שנשאר זה להנות ממנה.
ניתן להשיג במשתלה